Gyvenimas, darbas ir Musing & Misadventures Graikija

Praktinį vadovą, gyvenimo, darbo ir kelionių Graikija, plius viešai neatskleista informacija, patarimai ir asmeninių istorijų iš Amerikos į Atėnai

Atidaryti kelionės laikotarpį paskelbė už ne ES piliečių Graikija

ministrycitizenprotection

Ne ES piliečiai į Graikiją pasibaigęs leidimas gyventi / kortelė ir bebaiosi (mėlynos spalvos, popierinis pažymėjimą su nuotrauka), arba pirmą kartą graikų leisti pareiškėjams bebaiosi tik leidžiama keliauti į savo tėvynę nuo 15 d. 2009 m. gruodis 31, 2010 .

Pranešime spaudai skelbiama lapkričio 5 d., piliečių apsaugos ministerija pranešė, metų laiko, atidaryti kelionės laikotarpiu, kuriuo užsieniečiams, teisėtai gyvenantiems Graikija gali apsilankyti jų šalyse ir grįžti į Graikiją daugiau nei vieną kartą be jokių baudų, jeigu šiuo metu turėtojams graikų gyventi / dirbti į atnaujinimo ar naujų pareiškėjų visi turi bebaiosi (Βεβαίωση κατάθεσης αίτησης για έκδοση άδειας διαμονής).

Be leidimo arba bebaiosi (mėlynos spalvos, popierinis su nuotrauka), ne ES pilietis negali išvykti ir pakartotinai atvykti į Graikiją. Jei jūsų dabartinis gyventi / dirbti įklijos / kortele arba praėjusių metų bebaiosi baigiasi kelionės metu, tikimasi, kad Jums atnaujinti ir gauti naują bebaiosi iki išvykimo. Pagal įstatymą, užsieniečiai turi taikyti per 30 dienų nuo atvykimo į Graikiją arba atnaujinti leidimą / bebaiosi ne mažiau kaip 60 dienų iki jo galiojimo leidimą.

Normaliomis sąlygomis, tik su oficialaus leidimo įklija į pasą arba leidimą gyventi, gali keliauti ne Graikijoje, kaip paaiškinta "Aš ne ES pilietis, Graikijoje, galiu keliauti, kai aš noriu?" Tačiau piliečių ministerija Apsauga pagal naują vyriausybę galia nuo 5 spalis pranešė, kad jos nori pradėti suteikti teises legaliems imigrantams lygiavertė su kaimyninių ES valstybių narių ir pakeisti teisės aktus, nuolat artimiausioje ateityje.

Žinoti, kad šią privilegiją, suteikia perėjimo prie savo gimtosios šalies ir Graikija bebaiosi. or Schengen countries . Jis nesuteikia ne ES piliečių teisę aplankyti arba gyventi kitoje ES ar Šengeno šalių. Tik su Galiojantis leidimas graikų lipdukai / korteles galima laisvai keliauti. Jei Graikijos valdžios atrasti turite keliavo kažkur ne savo šalyje, jie turi teisę atsisakyti jus sugrįžti.

Keliautojai turi būti grąžinti iki gruodžio 31, 2010. Nėra teisinio atidėjimo laikotarpis, ir jis yra neprotingas grįžti vėlai, kaip valdžios institucijos turės absoliučią galią paneigti jus atvykti į Graikiją.

Jis pranešė, kad spausdinti ir vežti į oficialų "pranešimas spaudai graikų kopija." Kodėl? Kadangi pasienio policija kartais suklaidinta dėl teisės, arba nežino ir atsisakyti plaukimo iki advokato ar žurnalistės įsikišimo. Taip pat rekomenduojama, kad jūs fotokopija kiekvienos bebaiosi ir laikykite jį saugioje vietoje, jei originalas yra ne vietoje, pavogtas ar prarastas. Šios rekomendacijos yra skirtos Jūsų saugumui ir saugumo.

* Atnaujinta straipsnio 4 vasaris 2010

Kas jums reikia

Būti skiriama pakartotinai atvykti į Graikiją, ne ES piliečiams, teisėtai gyvenantiems Graikija be oficialaus leidimo įklija arba leidimo gyventi šalyje kortelę turi turėti šiuos dokumentus pagal teisės aktus. Pasirinkite kategoriją skirti savo statusą.

A. užsieniečiams pasibaigęs leidimas gyventi

1. Galiojantį pasą arba kitą pripažįstamą kelionės dokumentą Graikija

2. Pasibaigęs gyventi / dirbti lipdukas arba gyventi / dirbti kortelė

3. Tipo "" Bebaiosi (mėlynos pažymėjimą su nuotrauka), kuri reiškia, kad pareiškėjas jau kreipėsi ir deponavo savo dokumentus dėl leidimo gyventi pratęsimo iki jo galiojimo pabaigos (ty, sezoniniai darbuotojai, apmokamą darbuotoją, paslaugų ar nepriklausomas konsultantas, finansinę nepriklausomybę, šeimos susijungimas, verslo savininkas, sutuoktinių Graikijos arba ES piliečiai, studijų ir tt)

B. pirmą kartą pareiškėjams graikų gyventi / dirbti tik su bebaiosi

Pagal 18 straipsnio įstatymo 3536/2007 arba Ne 11702/2006 bendrame ministerijų sprendime 4 skirsnis:

1. Galiojantį pasą arba kitą pripažįstamą kelionės dokumentą Graikija

2. Tipo "" Bebaiosi (mėlynos pažymėjimą su nuotrauka), kuri reiškia, kad pareiškėjas yra prašęs ir deponavo savo dokumentus dėl savo pirmojoje gyvenamojoje / darbo leidimo arba kortelę

C. Ateiviai išduoti laikiną įsakymą sustabdymo ar sustabdymo išduodami administracinio teismo

1. Galiojantį pasą arba kitą pripažįstamą kelionės dokumentą Graikija

2. Specialusis teisinis gyventi išduotas pažymėjimas pagal Nr 21535/7.11.2006 KY Apofasis (1677 F.EK. b) nuostatas.

* Atkreipkite dėmesį, kad galimybė išeiti ir iš naujo įveskite nėra turėtojams speciali juridinė gyvenamoji vieta, suteiktas sertifikato pagal Nr. 6 straipsnio 21535/7.11.2006 JMD, ty su griežtomis sąlygomis, įskaitant palikdami draudimas šalis.

D. užsieniečių atnaujinimas tik bebaiosi * ir ne leidimas gyventi (įklija arba kortelė)

1. Galiojantį pasą arba kitą pripažįstamą kelionės dokumentą Graikija

2. Tipo "" Bebaiosi (mėlynos pažymėjimą su nuotrauka), kuri reiškia, kad pareiškėjas yra prašęs ir deponavo savo dokumentus dėl leidimo gyventi / dirbti.

* Daug kartų, pareiškėjams taikomos atnaujinti leidimų nebūdami išduotas praėjusių metų lipduko ar kortelės, todėl pratęsti su praėjusių metų bebaiosi ir teikiant kitą kitais metais bebaiosi. Atlikti tiek su jumis.

Pastaba Autorius

Nėra nurodyta apribojimų dėl to, kaip ilgai jūs galite likti ne Graikijoje. Tačiau dauguma šalių mano, kad kažkas gyvena, jei jie skirti ne mažiau kaip šešis mėnesius nuo metų, per sienas. Taip pat atsižvelgti į tai, kad paraišką dėl Graikijos pilietybės, kaip užsienietis, reikalauja, kad jūs išleisite ne daugiau kaip 10 mėnesių už nuolatinį Graikija prieš penkerius metus iki paraiškos pateikimo.

Daugiau informacijos:

Ministerijos Piliečių apsaugos
Tel: (210) 6924558
Faksas: (210) 6929764
E-mail: elasgrty@mopo.gr

Šaltiniai

- "Ελεύθερα τα ταξίδια των νομίμων μεταναστών από και προς τη χώρα τους" - Eleftherotypia
- LR piliečio apsaugos

Related posts

"Aš ne ES pilietis, Graikijoje, galiu keliauti, kai aš noriu?"
"DUK: graikų gyventi ir dirbti"
"Kaip ne ES piliečiai gali gauti leidimą judėti, gyventi ir dirbti Graikijoje"

Fotografavimo ministerijos Piliečių apsaugos svetainę

http://bit.ly/GRtravel2010

19 Comments »

Dwain parašė @ lapkritis 21, 2009 at 07:33

Fantastiška ir vertinama informacija, kaip visada! Džiaugiuosi nauja gov't yra atsipalaiduoti, o pasenę teisės aktai dėl judėjimas į ir iš šalies. Kitas žingsnis, kad būtų malonu būtų racionalizuoti ir greitėja gauti vizą, nuo 6 mėnesių iki kažkas maždaug 3 mėnesių procesą.

Kat Atsakyti:

Linkiu tai buvo padaryta metų, todėl mano draugai buvo ne kairėje sielvartingas ir be užbaigimo trūksta motinos ir senelių laidotuves. Jie tiesiog norėjo pasakyti savo paskutinį sudie.

Do you mean vizą arba leidimą ... arba abu? Norėčiau pamatyti išduotus leidimus greičiau, nelaukiant šešių mėnesių iki metų ar daugiau.

Tauros parašė @ lapkritis 21, 2009 at 23:17

Hi Kat,

Aš visiškai nesugebėjo sugalvoti jokių loginio pagrindo, kad kažkas su bebaiosi negali keliauti už šalies ribų, išskyrus aplankyti savo "kilmės šalį", kaip pareiškė terminai. Tai leidžia labai mažai prasmės dėl pirminio prašymo, ir nė kokia už atnaujinimą. Aš prašau jus, arba kas nors, prašome pranešti, jei galite sugalvoti gerą priežastį.

Jums sako, kad Gov't parodė, kai keičiasi šio įstatymo nuoroda. Let's hope they do. Tačiau niekas neturėtų turėti savo kvapą laukia, kad jis įvyktų. Visa bijo imigracijos daugeliu atžvilgių šalimi (kaip daug geriau jie būtų, jei jie bijojo emigracija į tą patį lygį ...), and I don't see it
bet yra didelis prioritetas. Bet manau, nes mes nuolat primenama, mes pasirinkome gyventi čia!

Linkėjimai

Kat Atsakyti:

Kelionės su bebaiosi yra problema, nes jis tik gavimo arba patvirtinimo, kad pareiškėjas turi deponuoti savo dokumentų turi būti peržiūrimas dėl galimų išduoti leidimą. Neatsižvelgiant į tai, kaip anglų kalba, žiniasklaidą ir diplomatinę aiškinti popieriaus, bebaiosi nėra laikinas leidimas, nes nieko nebuvo oficialiai patvirtintas, ir tai nėra (ir negali būti), viza, nes: a) Šengeno leidžia 90 dienų sustabdyti bet 180 dienų laikotarpiui, ir b) bebaiosi ir (tikėkimės) leidimą remiantis jo / jos originalus viza, išduoti kitoje viza Diskutuoti dėl prašymo išduoti leidimą.

Todėl, jeigu pareiškėjas pradinio viza dar tebegalioja, jis / ji techniškai nėra oficialus, teisinis statusas Graikijoje ar visur. Jei jis / ji palieka šalį dėl bet kokios priežasties, Graikija be įsipareigojimo suteikti tokias sugrįžti, nes visi jie yra pasibaigęs vizų (be leidimo atvykti į Graikiją, arba bet kurią šalį), ir jokių leidimas gyventi (leidimas gyventi Graikijoje arba bet ). Vienas iš tėvynės yra išimtis, žinoma, nes pareiškėjas pilietybė ten.

Todėl Graikijos vyriausybės praeities ir dabarties buvo keletas svarbi bebaiosi yra, nes jis mano tiek ilgai išduoti leidimą.
- Pagal įstatymus, pirmą kartą ieškovės pateikti dokumentai turėtų prasidėti per 30 dienų nuo atvykimo. Jei viza galioja likę 60 dienų, o leisti tik užtruko 90 dienų klausimas, dažniausiai tik su bebaiosi ieškovė galėjo palaukti palikti šalį per 30 dienų. No big deal.
- Pagal įstatymą, atnaujinimo, pareiškėjas turėtų prasidėti pateikti dokumentus ne mažiau kaip 60 dienų iki leidimo galiojimo pabaigos's. Jei baigiasi leidimo galiojimo laikas yra 60 dienų, o naujas leidimas užtruko tik 90 dienų, bus paskelbta, dažniausiai tik su bebaiosi ieškovė galėjo palaukti palikti šalį per 30 dienų. Vėlgi, ne big deal.

Bet iš tikrųjų, asmuo gali palaukti iki metų arba daugiau, kad Graikijos išduotą leidimą, kad yra daugiau nei 30 dienų pavojuje. Asmuo, tada "nuteistas" likti viduje Graikijos sienos, o laikui bėgant, atsisakant šventes, gimimus ir mirtis, keliaujantys verslo reikalais ar malonumo. Gyvenimas.

Tauros parašė @ lapkritis 23, 2009 at 21:44

Hi Kat,
Suprantu, kad bebaiosi tik gavus už tai, kas atrodė tinkamai užpildytą paraišką dėl leidimo gyventi tuo metu, kai buvo pateiktas prašymas, įskaitant tai, kad jie teisėtai atvyko į šalį. Per metus, tačiau Graikijos teisėje "Trečiųjų šalių piliečių, kurie laiku pateikė prašymą išduoti ar pratęsti leidimą gyventi prašymą leisti visus reikiamus dokumentus ir gavo deponavimo sertifikato, nurodyto ankstesniame punkte, turi būti laikoma teisėtai gyvenančius šalies tol, kol administracija sprendžia dėl jų prašymu. "(Graikijos teisės 3386/05 (paskutiniais pakeitimais, 23Sep2009) Art 11, par. 4; versija anglų kalba paskelbta keletą GR Gov't interneto svetainių)

Taigi, ką aš nemato tai, kodėl kai asmuo teisėtai gyvena Graikijoje jie negali išvykti iš šalies ir grįžti kiek neigiamą sprendimą nebuvo atliktas dėl jų prašymo? Atsakymas yra numanomai įtrauktos į neseniai priimtą sprendimą suteikti 13 ½ mėnesį langas "bebaiosi turėtojų" nesilaikyti / grąžinimas.

, Kur jie keliauja, kad turėtų būti ne į tas šalis. Norėčiau teigti, kad toje vietoje, suteikiant jiems teisę teisėtai apsigyventi Graikijoje, ar tai būtų per bebaiosi arba leidimą gyventi, jie neatitinka prieš "Šengeno laikrodis" savo laiku Graikija, išdavus atitinkamą leidimą pasilikti ten, atsižvelgiant į tai, kad Graikija suteikė jiems teisę gyventi (specialios) Šengeno šalis neapibrėžtos laikotarpį. Tačiau, jeigu būtų išklausyti visi argumentai, kad yra faktas, kad kitas Šengeno šalis, be Graikijos, kuris turėtų dar neturi jokių kelionių su viena (apie dauguma) ne Šengeno šalių pasaulyje. (Iš tikrųjų, žinoma, viena eina būti "pakviesti" ir Graikijoje interviu ir trūksta to, dėl jų nebuvimo, kuris veiksmingai padaryti, kad jų prašymas būtų atšauktas rizika. Bet tai iš neigiamo sprendimo kategorija - dėl nesugebėjimo rodomi interviu - ir ne dėl nebuvimo šalyje per se.)

Galiausiai, aš suprantu, kad pirmiau pateiktas argumentas yra ne tai, kaip (dauguma) Graikijos valdžios institucijos gali peržiūrėti padėtį, I just don't understand why. Ir aš turiu pasakyti, kad tai paskutinis žingsnis vyriausybė į galios yra labai didelis žingsnis į priekį. Mano didžiausias viltis yra, kad jie ir toliau daryti didelę pažangą ir labiau pagrįstą politiką, susijusią su visais daugelis imigracija / gyvenamosios vietos klausimus čia; Graikija bus daug geresnis už jį.

Linkėjimai,

Kat Atsakyti:

T

Kaip Jūs teisingai pasakė, Graikijos teisėje nuomone, nors kaip teisėtai gyvenančių Graikija jeigu jie pateikė savo darbus peržiūrėti ir laukia sprendimo. Taigi, iš esmės, jie turėtų nereikia specialaus leidimo būti šalyje ne dėl bet kokios priežasties. Bet, kad Graikijos valdžios akyse, yra aiški linija tarp "teisėto dėl laukiant" ir "yra visiškai patvirtino oficialų leidimą savininkas." Esu įsitikinęs, kad žinote, ką aš kalbu apie tai, kada aš vadinu baudos linijos.

Non-EU sutuoktiniai ir vaikai turėtų turėti vienodas teises į ES gyventojas pagal ES direktyvą, bet ir Graikija, tai tik teorija. , Kas parašyta ir kas yra įgyvendinamos arba vykdomos ne visada tą patį.

Aš negaliu komentuoti, ką pasakė apie Šengeno nes aš neturiu gerai pažinti visų Šengeno narių įstatymus ir kitus teisės aktus tiems, kurie leidžia laukimas. Tai gali būti, kad jie taip pat Graikija.

Kodėl Graikija bijo nuomos žmonių bebaiosis kelionės ir / ar atostogas ir grįžti į šalį? Honestly, I can't think of logiška priežastis. Tai nėra pažeista saugumo, ir nėra rizikos galiu sugalvoti. Realus pavojus, priima imigrantų, ty, ar Graikija leidžia jiems įeiti

BMP parašė @ lapkritis 24, 2009 at 22:07

Aš pirmą kartą pareiškėjo leidimą gyventi. Aš perskaičiau, kad šis įstatymas taikomas pirmą kartą pareiškėjams, taip pat, bet man kyla abejonių, nes "Google" išverstą versiją spaudai ji pamini kai kurių punktų numeracija.

Mano ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΔΕΙΑΣ yra parašyta: "ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΠΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (N. 3386/05, αρθρο 30, παρ. 3)

Galėtumėte mesti šiek tiek šviesos į šį klausimą?

Kat Atsakyti:

Yra jūsų Graikų dalis klaidos, jis turėtų pasakyti ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ. Bet kokiu atveju, aš nematau painiavos. Spaudai sako "atitinkamos nuostatos 3386/05" ir savo kategorijoje patenka į tą patį (3386/05) taip, kad jums tinka. Nesvarbu, kas straipsnį ar punktą.

Silvia parašė @ gruodis 5, 2009 at 19:48

Aš nežinau, ar tai tinkama vieta mano komentarą, bet aš tik norėjau pasakyti ačiū jums už didelį svetainės ir visiems naudingos informacijos Jums suteikti.

Taip pat aš norėjau pasidalinti savo patirtimi su laukimas mano leidimo gyventi / kortele. Praėjo daugiau kaip pusantrų metų ją gauti. Jis buvo toks ilgas laikotarpis, kad aš pradėjau galvoti bebaiosi jie davė man pirmą kartą buvo galutinis leidimas ;)

Kat Atsakyti:

Dėkojame už natūra komplimentas ir sustoti pasidalinti savo istorija. Tikrųjų, tai yra dėl žmonių, dauguma atveju.

In the past, bebaiosi neieškojo tiek oficialiai ir negali būti supainioti leidimą. Jis turi būti naudojamas netaisyklingai iškirpti, padauginti blogai, ranka dokumentą su nuotrauka susegti. Kai pasų kontrolės pareigūnų, kitų šalių domėjosi, ar jis buvo realus, arba jei Norėčiau padaryti ją sau.

JustYen parašė @ 10 gruodis 2009 21:45

Hi Kat, Visų pirma noriu padėkoti jums labai už Jūsų nuostabų vietoje, aš žinau, daug žmonių pasakys, bet aš noriu jus informuoti, kaip naudinga ir informatyvų Jūsų svetainė tapo man dabar, kad mano draugas ir aš ketina persikelti į Graikiją, vėl Thank you so very much.

Priežastis, kodėl aš rašau jums, o aš atsiprašau, tai šiek tiek ne į temą, bet aš ieškojau savo svetainėje apie šį konkretų klausimą, nėra niekur. Judame į Graikiją su mūsų brangius PET. I been trying to get some apie pareikšti savo Suzi su mumis informacija, tačiau nėra daug informacijos ir apie pareikšti šunys Graikija neto. Aš žinau, yra pamišęs, bet aš tiesiog negali palikti savo šunį čia, Majamyje. Graikijos įstatymai yra labai griežti, nes jie yra Anglijoje apie gyvūnus? Graikijos konsulatas čia nebuvo daug gerai.
Thank you so much, and a virtual didelis apkabinimas iš Floridos ;-) .

Kat Atsakyti:

Hi jenos, kad tai tiesa. Šiuo metu nėra mano svetainę apimantis atvežti gyvūnus į Graikiją straipsnis, nors vienas bus siūlomi ateityje. Mano patirtis yra ribota, nes aš ne gyvūnai, todėl reikės surinkti realias istorijas iš žmonių, kurie tai padarė papildyti oficialus biurokratija. Geriausias šaltinis, kurį aš galiu duoti jums dabar yra iš JAV ambasados Atėnuose vadinami straipsnį "atvežti gyvūnus į Graikiją."

http://athens.usembassy.gov/ac_pets.html

Jis nėra toks griežtas, kaip Jungtinėje Karalystėje. Mes taip pat rekomenduojame paskambinti į aviakompanijos pasirinkti, nes kiekviena turi savo taisykles ir rinkliavos. Dėkojame už Saying hello ir tikimės, kad mesti iš naujo. :)

MAK parašė @ gruodis 21, 2009 at 16:04

I keep on klausia manęs ir mano draugų graikų Afrikoje, kodėl tai taip sunku gauti arba pratęsti leidimą gyventi Graikijoje, net jei asmuo pateikia visus reikalingus dokumentus, kai mokamas. Kai bus laukti šešis mėnesius, kai laukti dvejus metus, kad gauti tą patį leidimą, kai sako, kad priklauso nuo to, kas tvarko jūsų failas. Manau, tik jautrių žmonių turėtų dirbti dirbti jautriose biurų kaip periferia.

Kat Atsakyti:

Aš sutinku su paskutinio Jūsų pareiškimą, bet už šio neefektyvumo priežastis yra kur kas sudėtingesnis ir eina kaip po nejautri darbuotojų. Galime tik tikėtis, kad viskas pasikeis ateityje.

Scorpion rašė @ gruodis 23, 2009 at 18:22

Aš išvedė Mano katė su Graikija 2004 metais. Graikijos konsulatas Los Andžele pranešė man gauti esamą sveikatos sertifikatą (turi būti per tam tikrą dienų skaičių dienų iki išvykimo, nežinote tiksliai, kiek laiko), taip pat I turėjo būti implantuotas lustas jos, nes manoma, Europos teisės . Kai atvyko į Atėnų oro uostą, muitinės vaikinas pažvelgė į mano katė pasakė: "Kas tai", ir man pasakė: "Patriotisa" (tautietis, nes ji gimė Graikija), o jis tik nusijuokė ir pažvelgė trumpai ne Graikijos konsulatas's antspaudą ant savo sveikatos pažymėjimą ir atnešė mums per .... Kat, kaip sako, rezultatai gali skirtis-bet kad mano katė istorija.

Aly parašė @ sausis 23, 2010 at 00:56

I am confused. Mano klausimas būtų, aš esu ištekėjusi moteris graikų turiu bebaiosi galėčiau grįžti į savo šalį, tada grįžti į Graikiją bebaiosi tik ir mano paso ar man reikia vizos ar ką kitą, aš skaityti straipsnį, tačiau aš esu so confused, I pakvietė ne Dimos jie sakė, kad tai yra ok. Taigi, kas yra tiesa?

Kat Atsakyti:

Nesvarbu, kas jūs esate ištekėjusi. Visi klausimai yra, kad jūs turite likusią bebaiosi ir likusią pasas per laiką jūs keliaujate. Jei turite šių dviejų dalykų, jūs galite laisvai išvykti ir grįžti nuo dabar iki gruodžio 31, 2010. Dimos ir man sako tą patį. Nematau painiavos.

Nėra būdu galima taikyti kitą viza.

Ernestas parašė @ vasaris 8, 2010 at 16:44

Labai ačiū visiems, kad jums buvo padaryti už mus, ne ES piliečiams ir Graikijoje.

Mano klausimas yra mano brolis paliko maždaug prieš mėnesį mūsų šalyje (Gana) po to, kai teisė buvo nustatyta, kad tas su bebaiosi gali keliauti 'til m. gruodžio 31 d. iki 2010 m. pabaigos. Jis jau prašė jo leidimo gyventi ir laukia jo lipdukas. Vis dar laukia savo lipduką jis nusprendė eiti su savo bebaiosi jo motinai `s laidotuves ir grįžti po mėnesio.

Jo bebaiosi nėra galiojimo datos, jo grįžta, savo pasą kartu su savo bebaiosi užėmė imigracijos pareigūnų Gana sakydamas, kad yra ne galiojimo data jo bebaiosi, kad jos niekada neleis jam grįžti.

Jis trikdo dabar ir visi paaiškinimai, kad tegul vėl pasirodė beprasmiška, ir visi jie sako tai jie turi dokumentą, kuris įrodo, kad nėra pabaigos datos bebaiosi.

Prašom, ar galite ką nors apie tai man. Tai įvyko tik prieš tris dienas. Prašome padėti, nes jis turi grįžti ir pradėti savo darbą. Jei yra kokių nors laišką, kuris gali būti siunčiami į jį įrodyti Ghanian imigracijos pareigūnų, kuris gali leisti jam grįžti į Graikiją, saugiai. Skaičiavimo savo bendradarbiavimą. Ačiū.

Kat Atsakyti:

Hi Ernest,

Tiesa, kad bebaiosi neturi galiojimo datos; jis turi tik išleidimo dieną, o ne paaiškinti, bet kad ji gera vienerius metus. Taigi, pareigūnų iš kitų šalių negali žinoti, Graikijos įstatymus, arba kaip interpretuoti dokumentas būdu.

Yra tik du būdai, kaip išspręsti šią problemą galbūt:

1) Kadangi esi Graikijoje, galite kreiptis į savivaldybės (Dimos biuras), kur jo bebaiosi buvo išduotas, ir pasakykite jiems situaciją, prašyti juos pateikti teisingą teisės aktų, susijusių su bebaiosi's "pabaigos" kopija po vienerių metų nuo išdavimas ir / arba projekto su savo brolio vardas laišką paaiškinti. Jie turėtų turėti savo bebaiosi dėl bylos segtuvo kopiją ar galima siųsti savo aplanką.

Kadangi laiške bus Graikijos, jums reikės išeiti į Vertimų biuras Atėnuose ir ją oficialiai išverstas į Ghanian pareigūnai. Tada galėsite išsiųsti ją tiesiai į jūsų brolis.

2) Taip, galite įtraukti Ghanian ambasados ir paprašyti jų pagalbos. Ambasados pareigūnai, nereikia kištis į klausimus, susijusius su savo piliečiais ir Graikijos įstatymus, tačiau savo brolio atveju kalbama Ghanian pareigūnų ir todėl atitinka jų jurisdikcijoje.

Tačiau, man atrodo, tai būtų pridėti papildomą sluoksnį biurokratijos ir delsimo proceso į # 1, ir laiko tai, ko tavo brolis neturi, nes jis gali prarasti darbą. Ir jei jis praranda savo darbą, jis praranda savo leidimą.

I'm sorry, kad jūsų pirmasis komentaras, nes tavo brolis yra problemų. Bet kokiu atveju, ačiū jums už gerus žodžius, ir aš tikiuosi jūs sustoti dar kartą.

Jūsų komentaras

HTML-Tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote Cite=""> <cite> <code> <del datetime <em > <i> <q Cite=""> <strike> <strong>